Tuesday, October 26, 2010

sume da trlmbat....

salam....
wlaupon aper y trjdi skrg sume nye da trlmbat...aku bau jew tau sume ny....ya ALLAH....npe larh sume ny bau ku ktahui...andai nye dpat aku undur sume ny...aku kan pergi kew cc mu...wahai tman...knpe larh sbelum ny aku tak mgetahui sume nye...mgape kau mmbiarkn ku sbelum ny???knpe kau biakn aku sprti owg y mgharap prkara y xpsti???wlaupon hakikat nye kter mnyimpan aty dan perasaan y sme....bodonye aku x sdari sume ny...aku xslh kn kau wahai tmn...nmun aku kesali sume ny...kte mnyimpan bnde ny sme nmun xmahu diluahkn...ari ny 26 Oktober 2010...kau mnceritakn sume nye kpde ku...ARIFF.....knpe bau skrg kau mmbritahu kpde ku?????knpe tdak dlu...byk sungguh prsoaln ku...alangkah indah nye kalo sume ny ku ktahui dlu....msti indah kn alam hidup kte....tgkah laku mu dlu tdak mggambar kn paper pon bg ku...kau seolah2 hnye lah brmain dgn kte2 mu shje...ku ngatkn per y kau ucap kn hnye larh gurauan shje...ksalnye aku....ku arapkn kau akn brtrus terang ngan ku...nmun aku xphmi 2 sume...syg nye aku lpaskn sume ny...prasaan ku pdmu dlu....ksih syg ku dlu pdmu...ruginye dri ku...xpe larh...sume ny kn ku aggap sbgai 1 mmpi y tlah brlalu dlm tdoku...satu impian y msnah dilanda ombak laut y mggila...

khas untukmu ARIFF MUBARAK.....
  • ku doakn kau bhgia dismping tmanmu y tersyg....
  • smge kau dan aku msih mnjdi tman sehidup semati...
  • tman sperti dahulu....
  • hidup mu brjye di dunia dan akhirat....
  • tman wktu susah dan senang...
  • wlau papepon....ku msih syg kpde mu..
temanku...ku harapkn kter sperti dlu.....maafkn ku krne tdak dpt mmahami sgalanye tntg mu dlu....eny pling xdpt nk lupe kn ayt ariff y ny....kalo ariff menang result spm...eny ariff y punyer...

salam syg tok tmanku....ARIFF MUBARAK....

2 comments:

  1. hehheh . jiiwang sungguh kamu ye , eny , hargai org yg syg kte , sygi org yg syg kte bukan org yg kte syg ye . sebab org yg kte syg tak mgkn akn tinggal kn kte , tapi org yg kte syg ? belom tentu lagi stay ngn kte . from . doktor LOVE * (gaye cm dlm cter cuticuti cinta tuhh . hahhahahaha

    ReplyDelete
  2. thanks doc cinta...kte2 mu akn ku ngat sllu....

    ReplyDelete